Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25987
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШевчук А. О.-
dc.date.accessioned2021-09-06T08:12:00Z-
dc.date.available2021-09-06T08:12:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШевчук А. О. Метод колективного написання ессе як засіб формування навичок письма у студентів / А. О. Шевчук // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. 79. – Т. 2. – 2021. – С. 200-204.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25987-
dc.description.abstractПроцес входження України у світовий освітній простір супроводжується змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Зміст освіти збагачується новими знаннями, вміннями, навичками, інформацією, творчим розв’язанням проблем педагогіки. Зокрема, останніми роками звертається особлива увага на необхідність інтенсифікації роботи щодо запровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання, технології Веб 2.0. Одним з можливих і перспективних інструментів Веб 2.0 в навчанні іноземної мови є вікі-технологія, яка представляє собою гіпертекстовий Інтернет-простір для колективного написання есе, редагування і зберігання документів різного формату зі спільним доступом до історії змін документів. Підсумовано, що виконання завдань, які передбачають роботу із вікі-технологією на заняттях з іноземної мови, підвищують мотивацію студентів, допомагають сформувати самостійність пошуку інформації, аналіз та відбір необхідної інформації, навички колективної роботи, сприяють вдосконаленню письмово-мовленнєвої діяльності студентів та індивідуалізації процесу навчання. Окреслено та проаналізовано макро- та мікроуміння, які студенти розвивають протягом виконання завдання. Надається алгоритм організації роботи над колективним есе з подальшим оцінюванням для всіх учасників освітнього процесу. Автор розкриває цілі кожного етапу. Розроблено і детально описано критерії оцінювання колективного есе. Для успішної організації роботи необхідно враховувати дидактико-педагогічні вимоги до написання колективного есе на базі вікі-технології, наприклад, знання ресурсів Інтернет-мережі, уміння критично відбирати матеріал та ін. Колективна робота на базі вікі-технології відповідає вимогам інтенсифікації навчального процесу і наближує його до умов реальної професійної діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвікі-технологіїru_RU
dc.subjectІКТru_RU
dc.subjectІКТ в навчанні іноземній мовіru_RU
dc.subjectетапиru_RU
dc.subjectІнтернет-платформаru_RU
dc.subjectіншомовна письмова-мовленнєва діяльністьru_RU
dc.subjectколективне написання есеru_RU
dc.subjectкритерії оцінюванняru_RU
dc.subjectмікро та макровмінняru_RU
dc.titleМетод колективного написання ессе як засіб формування навичок письма у студентівru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття 2 _Шевчук А. О..pdf292,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.