Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25987
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-06T08:12:00Z | - |
dc.date.available | 2021-09-06T08:12:00Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шевчук А. О. Метод колективного написання ессе як засіб формування навичок письма у студентів / А. О. Шевчук // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. 79. – Т. 2. – 2021. – С. 200-204. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25987 | - |
dc.description.abstract | Процес входження України у світовий освітній простір супроводжується змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Зміст освіти збагачується новими знаннями, вміннями, навичками, інформацією, творчим розв’язанням проблем педагогіки. Зокрема, останніми роками звертається особлива увага на необхідність інтенсифікації роботи щодо запровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання, технології Веб 2.0. Одним з можливих і перспективних інструментів Веб 2.0 в навчанні іноземної мови є вікі-технологія, яка представляє собою гіпертекстовий Інтернет-простір для колективного написання есе, редагування і зберігання документів різного формату зі спільним доступом до історії змін документів. Підсумовано, що виконання завдань, які передбачають роботу із вікі-технологією на заняттях з іноземної мови, підвищують мотивацію студентів, допомагають сформувати самостійність пошуку інформації, аналіз та відбір необхідної інформації, навички колективної роботи, сприяють вдосконаленню письмово-мовленнєвої діяльності студентів та індивідуалізації процесу навчання. Окреслено та проаналізовано макро- та мікроуміння, які студенти розвивають протягом виконання завдання. Надається алгоритм організації роботи над колективним есе з подальшим оцінюванням для всіх учасників освітнього процесу. Автор розкриває цілі кожного етапу. Розроблено і детально описано критерії оцінювання колективного есе. Для успішної організації роботи необхідно враховувати дидактико-педагогічні вимоги до написання колективного есе на базі вікі-технології, наприклад, знання ресурсів Інтернет-мережі, уміння критично відбирати матеріал та ін. Колективна робота на базі вікі-технології відповідає вимогам інтенсифікації навчального процесу і наближує його до умов реальної професійної діяльності. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | вікі-технології | ru_RU |
dc.subject | ІКТ | ru_RU |
dc.subject | ІКТ в навчанні іноземній мові | ru_RU |
dc.subject | етапи | ru_RU |
dc.subject | Інтернет-платформа | ru_RU |
dc.subject | іншомовна письмова-мовленнєва діяльність | ru_RU |
dc.subject | колективне написання есе | ru_RU |
dc.subject | критерії оцінювання | ru_RU |
dc.subject | мікро та макровміння | ru_RU |
dc.title | Метод колективного написання ессе як засіб формування навичок письма у студентів | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 2 _Шевчук А. О..pdf | 292,92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.