Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25994
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖила Г. В.-
dc.date.accessioned2021-09-06T11:08:20Z-
dc.date.available2021-09-06T11:08:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖила Г. В. Мовленнєва діяльність. Організація простору на занятті / Г. В. Жила // Теоретичні та практичні дослідження в галузі педагогіки та мовознавства, соціальні аспекти: матеріали I міжнар. спеціалізованої наук. конф., 23 квіт. 2021 р. ‒ Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. ‒ С. 81-88.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25994-
dc.description.abstractВикладаючи / вивчаючи сучасні іноземні мови, рідко можна розглядати діяльність з точки зору стресу, який вона може викликати в учня. І все-таки деякі види діяльності є більш стресовими, ніж інші. Те саме стосується використовуваних засобів навчання та планування простору. Це може бути джерелом сильної емоційної реакції в учня, яка, як ми знаємо, іноді може зіграти велику роль в досягненні успіху у навчанні. Ця стаття має на меті визначити, як учневі може бути важко говорити на уроці, і як полегшити це висловлювання, беручи до уваги три суттєві фактори: навчальний матеріал, необхідну діяльність та управління простором вчителем.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectклімат довіриru_RU
dc.subjectвикладання мовиru_RU
dc.subjectемоціїru_RU
dc.subjectуправління просторомru_RU
dc.subjectчитанняru_RU
dc.subjectнавчальний матеріалru_RU
dc.titleМовленнєва діяльність. Організація простору на заняттіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.