Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26029
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолякова Г. А.-
dc.contributor.authorБілоконенко Г. В.-
dc.date.accessioned2021-09-08T11:05:53Z-
dc.date.available2021-09-08T11:05:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПолякова Г. А., Білоконенко Г. В. Розвиток освітнього середовища інноваційно-активного університету: особливості та критерії / Г. А. Полякова, Г. В. Білоконенко // Проблеми економіки. – 2020. – № 4 (46). – С. 279-293.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26029-
dc.description.abstractСтаттю посвячено питанням трансформації закладів вищої освіти, зміни їх місії та діяльності в умовах переходу до суспільства знань та становлення інноваційної економіки. Метою статті є визначення особливостей та критеріїв розвитку освітнього середовища університету в умовах переходу до інноваційної економіки. Актуальність дослідження пов’язана з еволюційною трансформацією сучасних університетів до університетів нового покоління. Така трансформація полягає у зміні їх моделей: від моделі академічного університету (Університет 1.0), місією якого є освіта (якісна підготовка кадрів), до інноваційно-активної моделі дослідницького університету (Університет 2.0), місією якого є освіта та дослідження (генерування знань і технологій); та до моделі підприємницького університету (Університет 3.0), місією якого є освіта, дослідження, підприємництво (комерціалізація генерування знань і технологій). Трансформація університету неможлива без розвитку його освітнього середовища. У результаті дослідження розкрито змістовні особливості розвитку освітнього середовища різних моделей університету нового типу (академічного, дослідницького та підприємницького університетів) за компонентами: ціннісно-орієнтаційним, суб’єктним, змістовно-методичним, інформаційним, організаційно-діяльнісним, просторово-предметним. Для визначення стану та цільового спрямування розвитку освітнього середовища університету запропоновано ключові критерії розвитку університету нового покоління та освітнього середовища академічного, дослідницького, підприємницького університетів. Ключові критерії розвитку університету нового типу та його освітнього середовища розроблено за складовими: місія університету нового покоління, якість цілей розвитку, якість процесів розвитку, якість умов розвитку та якість результатів. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку є розробка інструментів діагностування і моделювання розвитку освітнього середовища закладу вищої освіти в умовах переходу до інноваційної економіки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінноваційна економікаru_RU
dc.subjectмоделі університету нового поколінняru_RU
dc.subjectінноваційно активний університетru_RU
dc.subjectосвітнє середовище університетуru_RU
dc.subjectкомпоненти інноваційно-активного освітнього середовищаru_RU
dc.subjectключові критерії розвитку інноваційно активного освітнього середовища університету нового поколінняru_RU
dc.titleРозвиток освітнього середовища інноваційно-активного університету: особливості та критеріїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
problems-of-economy-2020-4_0-pages-279_293.pdf402,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.