Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26034
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorКуценко К. І.-
dc.date.accessioned2021-09-08T12:05:20Z-
dc.date.available2021-09-08T12:05:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Використання стратегічного маркетингового інструментарію в межах торговельного співробітництва / О. В. Птащенко, К. І. Куценко // Вісник Східноукр-го нац-го унів-ту ім. В. Даля. – Сєверодонецьк: СУНУ, 2021. ‒ Вип. 3 (267). – С. 141-144.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26034-
dc.description.abstractУ статті розглянуто стратегічний маркетинговий інструментарій, який використовують підприємства в межах здійснення торговельного співробітництва. Визначено, міжнародний маркетинг є самостійною галуззю діяльності підприємства за умови виходу на зовнішні ринки, яка є системою планування, реалізації, контролю та аналізу заходів по впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до її умов на підприємстві, яке здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. Представлено розгляд основного інструментарію міжнародного маркетингу. Відтворювальна відкритість країни при використанні міжнародного маркетингу залежить від наявності в державі природних багатств – енергетичних ресурсів, сировини для промисловості, продовольства для населення. Рівень відтворювальної відкритості держави тим вищий, чим вищий рівень її техніко-економічного розвитку та чим менша величина її ВВП і забезпеченість власними природними ресурсами. Тому за таких умов розвитку світової економіки залучення технологій розглядають як один з головних чинників зростання економіки як трансформаційних країн, так і розвинутих. Вивчення міжнародного ринку сучасних технологій, зокрема процесів еволюції, формування елементів та їх структури, є актуальним питанням сьогодення. Активна участь на міжнародному ринку й є запорукою доступу до передових знань, стимулювання внутрішньої інноваційної діяльності, підвищення продуктивності економічних процесів. З огляду на зазначене, можна стверджувати, що міжнародний маркетинг – це така система організації діяльності суб'єктів виробничої сфери, яка сприяє оптимізації функціонального поєднання виробничих цілей і поточних потреб різних груп споживачів, координації приватних інтересів у всіх сферах економічного життя – виробничої, посередницької, споживчої по відношенню – до глобального міжнародного ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectглобальний простірru_RU
dc.subjectглобальний економічний простірru_RU
dc.subjectторгівляru_RU
dc.subjectторговельне співробітництвоru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.subjectстратегічний маркетинговий інструментарійru_RU
dc.titleВикористання стратегічного маркетингового інструментарію в межах торговельного співробітництваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Куценко.pdf367,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.