Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26472
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLysytsia N. M.-
dc.contributor.authorByelikova Y. V.-
dc.date.accessioned2021-11-29T09:05:38Z-
dc.date.available2021-11-29T09:05:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationLysytsia N. M. Tools for ensuring creativity of advertising content / N. M. Lysytsia, Y. V. Byelikova // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві: IV Конгрес Соціологічної асоціації України. Харків 28-29 жовтня 2021 р. : тези допов. – Харків, 2021. ‒ С. 275-276.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26472-
dc.description.abstractThe tools for ensuring the creativity of advertising content were considered and illustrated by Ukrainian and foreign advertising practices. The peculiarities of advertising creativity may include: 1) adaptation to the needs of consumers, namely: conformity with consumer values; 2) heterogeneity: the type of creativity may differ depending on the stage of the product life cycle and advertising message; 3) focus on ethical norms, as the line between creativity and images, discrimination can be sensitive; 4) emotionality of the perception – emotions are a key factor in the communicative effectiveness of the advertising message.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectcreativity toolsru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectcreative economyru_RU
dc.subjectconsumer behaviourru_RU
dc.titleTools for ensuring creativity of advertising contentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Theses_IV_Congress_SAU-pages-1-2,275-276.pdf670,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.