Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26550
Title: Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Ларіна К. В.
Демченко Г. В.
Keywords: контентна стратегія
персональний бренд
рекламна кампанія
система маркетингових комунікацій
методи просування
соціальні мережі
цільова аудиторія
Issue Date: 2021
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. К. В. Ларіна, Г. В. Демченко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (23 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 73 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни та комплексної індивідуальної роботи у вигляді SMM book (стратегії та тактики просування бренда або підприємства за обраним студентом об'єктом). Запропоновано завдання, алгоритм їх виконання та практичні приклади для розвитку професійних компетентностей, якими має володіти студент після вивчення навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26550
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021-Ларіна К В, Демченко Г В.pdf5,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.