Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26550
Назва: Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Ларіна К. В.
Демченко Г. В.
Теми: контентна стратегія
персональний бренд
рекламна кампанія
система маркетингових комунікацій
методи просування
соціальні мережі
цільова аудиторія
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. К. В. Ларіна, Г. В. Демченко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (23 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 73 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни та комплексної індивідуальної роботи у вигляді SMM book (стратегії та тактики просування бренда або підприємства за обраним студентом об'єктом). Запропоновано завдання, алгоритм їх виконання та практичні приклади для розвитку професійних компетентностей, якими має володіти студент після вивчення навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26550
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-Ларіна К В, Демченко Г В.pdf5,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.