Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26891
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко Г. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T13:39:04Z | - |
dc.date.available | 2022-01-19T13:39:04Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Г. Ю. Теоретичні і методичні засади проєктного менеджменту в у правлінні закладом позашкільної освіти / Г. Ю. Кравченко // Адаптивне управління: теорія і практика: електронний журнал - 2021. - (Педагогікa; вип. 11(21)). | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26891 | - |
dc.description.abstract | Вивчення й аналіз педагогічних надбань теоретиків і практиків системи позашкільної освіти обґрунтовують значення впровадження проєктного менеджменту в управління закладом позашкільної освіти. Саме орієнтаціятеорії позашкільної освіти розкриває закономірності діяльності організації, визначає сутність, принципи, зміст, форми та методи освітнього процесу, що визначає ефективність впровадження проєктного менеджменту. У змісті статті чітко визначені завдання позашкільної освіти та пріоритетні напрями роботи у закладах позашкільної освіти, а саме: розвиток і впровадження сучасних інформаційних та інноваційних технологій навчання; оновлення змісту навчання та виховання; впровадження методів проєктування та моделювання освітнього процесу; впровадження нових підходів до управління виховним процесом на основі гуманізації та демократизації; постійне вдосконалення педагогічної майстерності та управлінської діяльності тощо. Виходячи з цього розкрито поняття основних термінів статті: «проєкт», «метод проєктів», «моделювання» і «проєктування». Подано та охарактеризовано зміст життєвого циклу управління проєктами. Зосереджено увагу на науково-методичній роботів закладі позашкільної освіти. Зазначено, що проєктний підхід суттєво впливає на саме трансформаційні процеси, які відбуваються в науково-педагогічному колективі та формує професійну культуру науково-педагогічних працівників. Враховуючи особливості впровадження проєктного менеджменту в діяльність закладу позашкільної освіти наведено фрагмент факторно-критеріальної моделі визначення результативності управління науково-методичною роботою в закладі позашкільної освіти на основі проєктної діяльності. До основних факторів моделі визначення результативності освітнього процесу в управлінні науково-методичною роботою в закладі позашкільної освіти віднесено: організаційно управлінській; кадровий; науково-методичний; освітньо технологічний: ресурсний та громадський. Отримана загальна оцінка результативності дозволить визначити передумови та основні напрямки діяльності адміністрації щодо подальшого вдосконалення освітнього процесу під час впровадження проєктного менеджменту. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | проєктний менеджмент | ru_RU |
dc.subject | метод проєктів | ru_RU |
dc.subject | заклад позашкільної освіти | ru_RU |
dc.subject | факторно-критеріальна модель | ru_RU |
dc.title | Теоретичні і методичні засади проєктного менеджменту в у правлінні закладом позашкільної освіти | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ.pdf | 463,19 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.