Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26899
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛунячек В. Е.-
dc.contributor.authorРубан Н. П.-
dc.date.accessioned2022-01-20T08:27:57Z-
dc.date.available2022-01-20T08:27:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛунячек В. Е. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі ЗЗСО за 30-годинними модулями як один із результатів диверсифікації освітніх послуг / В. Е.Лунячек, Н. П. Рубан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Вип. 72. – Харків: Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2021 – ТОВ «Оберіг», 140 с. .C. 48–60.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26899-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто питання підвищення кваліфікації вчителів і керівників закладів загальної середньої освіти за 30-годинними модулями в умовах всесвітньої пандемії коронавірусу. Акцент зроблено на диверсифікації форм і методів підвищення кваліфікації відповідно до положень Закону України «Про освіту» (2017) та інших нормативно-правових актів. Наголошено на специфіці зазначених процедур в умовах пандемії. Авторами також доведена необхідність проведення щорічних 30-годинних модулів підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі закладів загальної середньої освіти, що вирішує низку логістичних питань в умовах обмеженості пересування суб’єктів і об’єктів зазначеного процесу в умовах пандемії. У представлених матеріалах наведено також розроблені авторами 30- годинні модулі, що можуть бути запропоновані споживачам освітніх послуг із підвищення кваліфікації та обґрунтовано актуальність запропонованої тематики. Це модулі присвячено науково-методичним та технологічним основам проєктування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти, основам формування стратегічного плану закладів загальної середньої освіти, глобальним тенденціям у розвитку освіти, продуктам інноваційної діяльності вчителя як об’єктам інтелектуальної власності, академічної доброчесності, використанню хмарних технологій у навчанні й управлінні закладами освіти тощо. Окремо обґрунтовано доцільність проведення 30-годинних модулів, присвячених упровадженню в навчальний процес креативних технологій навчання, що є нагальною потребою часу. Важливою складовою роботи є позиція авторів щодо досліджень витрат праці педагогічних і науковопедагогічних працівників в умовах дистанційного навчання й підвищення кваліфікації, що викликано всесвітньою пандемією коронавірусу та необхідністю прийняття виважених управлінських рішень щодо адекватної компенсації педагогічним і науково-педагогічним працівникам витрат часу й особистих ресурсів, що ними витрачаються в процесі зазначеної вище діяльності, що суттєво впливає на їхній моральний стан і стан здоров’я.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиru_RU
dc.subjectкерівники освітиru_RU
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиru_RU
dc.subjectпандемія коронавірусуru_RU
dc.subjectпедагогічні працівникиru_RU
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїru_RU
dc.subjectпрофесійний розвитокru_RU
dc.subjectтрансфер педагогічних технологійru_RU
dc.titleПідвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі ЗЗСО за 30-годинними модулями як один із результатів диверсифікації освітніх послугru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 1.pdf430,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.