Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоломієць А. І.-
dc.contributor.authorКозлова І. М.-
dc.date.accessioned2022-02-09T09:52:09Z-
dc.date.available2022-02-09T09:52:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоломієць А. І. Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду / А. І. Коломієць, І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матеріали XVІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 222-225.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198-
dc.description.abstractРозглянуто основні напрями просування бренду за допомогою соціальних мереж; охарактеризовано основні методи просування продукції.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпросування брендуru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectцільова аудиторіяru_RU
dc.titleВикористання соціальних мереж як ефективного засобу просування брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_2021_(2).........pdf339,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.