Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27206
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарачевська А. В.-
dc.date.accessioned2022-02-10T08:28:15Z-
dc.date.available2022-02-10T08:28:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМарачевська А. В. Теоретичні аспекти проведення маркетингового аналізу консалтингових підприємств України / А. В. Марачевська // Modern scientific researches. ‒ 2021. ‒ Вип. 18.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27206-
dc.description.abstractВ роботі розглядається сутність маркетингового аналізу, його основні цілі та завдання для комерційного підприємства, в тому числі працюючого в сегменті консалтингових послуг. Представлені основні методи маркетингового аналізу, які можуть бути ефективні в сфері консалтингу, в тому числі тих послуг, які надаються через інтернет та соціальні мережі. Сформовано чіткий алгоритм дій щодо реалізації маркетингового аналізу консалтингового підприємства, працюючого в Україні. Визначені ключові помилки, які допускають консалтингові фірми в процесі маркетингового аналізу. Надані основні рекомендації щодо посилення ефективності маркетингового аналізу на практиці для консалтингових компаній, які надають послуги бухгалтерського супроводу та обслуговування.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетинговий аналізru_RU
dc.subjectконсалтингові підприємстваru_RU
dc.subjectметоди маркетингового аналізуru_RU
dc.subjectалгоритм маркетингового аналізу консалтингової компаніїru_RU
dc.titleТеоретичні аспекти проведення маркетингового аналізу консалтингових підприємств Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Марачевская_стат_я.pdf383,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.