Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27623
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.date.accessioned2022-06-14T22:27:05Z-
dc.date.available2022-06-14T22:27:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Методи адаптивного правління розвитком у забезпеченні умов інклюзивного середовища в закладі вищої освіти / Г. Ю. Кравченко // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». – 2022. – Вип. 12 (22).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27623-
dc.description.abstractАналіз досвіду педагогічних надбань теоретиків і практиків з питань організації освітнього процесу за інклюзивною формою навчання у закладах вищої освіти обґрунтовує значення використання методів адаптивного управління розвитком інклюзивного середовища. Саме адаптивне управління розкриває закономірності організації освітнього процесу для студентів з особливими потребами, визначає сутність, зміст, форми та методи саме освітнього процесу, що визначає ефективність застосування методів адаптивного управління розвитком. Встановлено, що інклюзивне навчання передбачає створення освітнього середовища, яке відповідає потребам і можливостям кожної людини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. У змісті статті чітко визначені основні здобутки інклюзивного освітнього середовища, важливі аспекти інклюзивної освіти, що забезпечують ефективність та якість навчання, застосування форм, методів та технологій, які враховують індивідуальні особливості осіб з особливими потребами. Звернено увагу на те, що навчання студентів з особливими потребами в закладах вищої освіти, з одного боку, допомагає їм позбутися почуття ізольованості, відчуження у суспільстві, сприяє зникненню соціальних бар’єрів, а з іншого – навчає студентів спілкуватися і співпрацювати разом. Освітнє середовище тільки тоді буде інклюзивним у ЗВО, коли буде спланований і організований фізичний простір, у якому студенти мають можливість безпечно пересуватися під час групових та індивідуальних занять; в академічних групах студентської молоді буде відбувається спілкування на позитивному психоемоційному рівні, що передбачає надання один одному допомоги; будуть створені умови спільної партнерської роботи студентів з особливими потребами та викладачами кафедр, які сприятимуть досягненню позитивного результату. Виходячи з цього розкрито методи адаптивного управління розвитком інклюзивного середовища в закладах вищої освіти та подано їх характеристику. Зосереджено увагу на методах теоретичного та практичного рівнів адаптивного управління розвитком. Саме через визначення характерних ознак адаптивного управління запропоновано групи методів та власне методи адаптивного управління: загальні методи адаптивного управління спрямовані на підтримку існуючої системи інклюзивної освіти у напрямі її розвитку, а специфічні методи адаптивного управління щодо забезпечення умов інклюзивного середовища в закладах вищої освіти передбачають спеціальні дії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінклюзивна освітаru_RU
dc.subjectінклюзивне середовищеru_RU
dc.subjectумови інклюзивного середовищаru_RU
dc.subjectзаклад вищої освітиru_RU
dc.subjectадаптивне управлінняru_RU
dc.subjectметоди адаптивного управління розвиткомru_RU
dc.titleМетоди адаптивного правління розвитком у забезпеченні умов інклюзивного середовища в закладі вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 2..pdf244,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.