Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27636
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТатаринцева Ю. Л.-
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorМакаренко А. Б.-
dc.contributor.authorДругова О. С.-
dc.date.accessioned2022-06-15T20:03:46Z-
dc.date.available2022-06-15T20:03:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТатаринцева Ю. Л. Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства / Ю. Л. Татаринцева, О. І. Пушкар, А. Б. Макаренко та ін. // Маркетинг і цифрові технології. – 2022.– № 1. – Т. 6. – С. 32-44.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27636-
dc.description.abstractУ статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectмонетизаціяru_RU
dc.subjectdigital маркетингru_RU
dc.subjectцифровий маркетингru_RU
dc.subjectінтернет-торгівляru_RU
dc.subjectкористувачru_RU
dc.subjectмодельru_RU
dc.subjectфінансовий розвитокru_RU
dc.subjectприбутокru_RU
dc.subjectвитратиru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.subjectціннісна пропозиціяru_RU
dc.titleУправління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Пушкарь.pdf973,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.