Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709
Название: Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній
Авторы: Козуб В. О.
Кандзюба Є. Р.
Ключевые слова: бренд
брендинг
споживачі
просування бренду
стратегія бренду
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Козуб В. О. Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній / В. О. Козуб, Є. Р. Кандзюба // Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference, 1-3 May 2022. – Stockholm, Sweden: SSPG Publish, 2022. – P. 388-393.
Краткий осмотр (реферат): У публікації наведено сутність та роль брендингу, як стратегічного ресурсу у боротьбі з конкурентами на міжнародному ринку. Надано сутність, мету і значення бренду для споживачів. Виділено головну проблему впровадження бренду, яка полягає в розумінні бренду споживачами та створенні доданої вартості. Розглянуто процес та способи просування бренду на міжнародному ринку. Охарактеризовано стратегію просування та маркетингу бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf805,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.