Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27710
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.contributor.authorКандзюба Є. Р.-
dc.date.accessioned2022-06-18T17:54:08Z-
dc.date.available2022-06-18T17:54:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКозуб В. О. Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / В. О. Козуб, Є. Р. Кандзюба // Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference, 22-24 May 2022. – Berlin, Germany: MDPC Publishing, 2022. – P. 616-622.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27710-
dc.description.abstractУ публікації наведено процес побудови бренду компанії на міжнародному ринку (на прикладі ДП «АНТОНОВ»). Охарактеризовано створення фірмового стилю компанії, який визначається стратегією просування і рекламою наявної марки. Надано напрями удосконалення бренду компанії на основі клієнтоорієнтованого підходу. Розглянуто корпоративну культуру, як важливу складову для створення бренду компанії. Запропоновано рекомендації та оперативні заходи щодо корегування стратегії бренд-менеджменту компанії у процесі здійснення зовнішньоекономічної діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectфірмовий стильru_RU
dc.subjectкорпоративна культураru_RU
dc.subjectстратегія брендуru_RU
dc.subjectбренд-менеджментru_RU
dc.titleУдосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf716,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.