Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27855
Название: | Розроблення модуля «Аналiз успiшностi студентiв» на основi методiв Data mining |
Авторы: | Жовтобрюх Д. |
Ключевые слова: | Educational Data mining освiтня аналiтика передбачення успiшностi студентiв iнтелектуальний аналiз даних Python |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Жовтобрюх Д. Розроблення модуля «Аналiз успiшностi студентiв» на основi методiв Data mining: дипломний проект на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Д. Жовтобрюх. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. |
Краткий осмотр (реферат): | Об’єкт дослiдження: модель для аналiзу успiшностi даних студента. Мета роботи: Розроблення модуля «Аналiз успiшностi студентiв» на основi методiв Data mining. Практичною цiннiстю результатiв дослiдження є створення модулiв програмного продукту, якi дозволяють робити висновки щодо навчального процесу на основi даних про поточну успiшнiсть. Розроблений модуль та моделi можуть застосовуватися для вирiшення завдань прогнозування успiшностi студента, зокрема, для виявлення чинникiв, що впливають на навчальний процес та академiчну стратегiю студента з метою покращення якостi освiти, яка надається за певною освiтньо-професiйною програмою. Отриманi моделi можуть бути застосованi при аналiзi навчального процесу та дозволяють передбачати успiшнiсть студента i визначати чи має вiн схильнiсть до високих чи низьких академiчних досягнень. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27855 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІС) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_Жовтобрюх_Дмитро_Андрійович_121_Інженерія_програмного_забезпечення.pdf | 6,71 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.