Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27866
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорова Т. А.-
dc.contributor.authorВедь Т. М.-
dc.contributor.authorЧжанг Цайджин-
dc.date.accessioned2022-06-23T22:30:29Z-
dc.date.available2022-06-23T22:30:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБорова Т. А. Формування трансверсальних компетентностей у студентів ЗВО на основі гібрідного навчання / Т. А. Борова, Т. М. Ведь, Цайджин Чжанг // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». – 2022. – Вип. 13 (25).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27866-
dc.description.abstractФормування трансверсальних компетентностей у студентів закладів вищої освіти шляхом застосування форм змішаного та гібридного навчання на основі формальної та неформальної освіти є актуальним для сьогодення і є однією з довгострокових цілей сучасних аспектів освітньої інтеграції. Особливістю трансверсальних компетентностей вважається перенесення їх на робочу ситуацію не залежно від того, де і коли вони були сформовані. Трансверсальні компетентності характеризуються як такі, які описують знання, навички та цінності, що допоможуть майбутнім фахівцям реалізувати себе як особистість та професіонал, а також знайти роботу, своє місце в житті та суспільстві. Тому вища освіта покликана створити умови для підготовки спеціаліста інноваційного типу, який володіє трансверсальними компетентностями, що дозволить людині оптимізувати свою роботу. Виокремлєння різних складових трансверсальних компетентностей надає можливості більш детально їх розглянути та інтерпретувати їх у навчальному процесі. Серед основних є критичне і інноваційне мислення, інтерперсональні навички, інтраперсональні навички та медіа й інформаційна грамотність. З урахуванням того, що трансверсальні компетентності можуть бути сформовані під час освіти як формальної, так і неформальної на основі сучасних форм навчання до яких відносяться як традиційні, змішані, так і гібридні. Гібридне навчання визначається як освітня діяльність, яка відбувається у синхронному та асинхронному режимах як традиційно та онлайн з присутністю фізичною, так і дистанційно. Для класифікації гібридного навчання визначено його відмінні риси. Формування у студентів трансверсальних компетентностей може відбуватися не тільки за допомогою традиційних форм і методів навчання, а нині більше за допомогою різноманітних форм, які відбивають реалії сьогодення, багато спеціалістів працюють віддалено сьогодні і саме гнучкий підбір форм навчання дадуть можливість студентам змоделювати різні робочі режими. Залучення в освітнє середовище ЗВО гібридного навчання та нетрадиційної форми навчання, уможливлюють формування, наприклад, інтраперсональних навичок студентів, тому що вимагають від студента самодисципліни, ентузіазму, наполегливості, мотивації, емпатії, чесності, цілеспрямованості, які також необхідні для зростання фахівця як професіонала у будь якій сфері.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтрансверсальні компетентностіru_RU
dc.subjectскладові трансферсальних компетентностейru_RU
dc.subjectгібридне навчанняru_RU
dc.subjectзмішане навчанняru_RU
dc.subjectстуденти ЗВОru_RU
dc.subjectнеформальна освітаru_RU
dc.subjectформальна освітаru_RU
dc.titleФормування трансверсальних компетентностей у студентів ЗВО на основі гібрідного навчанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_0.pdf270,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.