Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.date.accessioned2023-01-03T10:52:22Z-
dc.date.available2023-01-03T10:52:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. М.І. Пасько – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 11 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28477-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectділова репутаціяru_RU
dc.subjectуправління іміджем підприємстваru_RU
dc.subjectпаблік рилейшнзru_RU
dc.subjectфірмовий стильru_RU
dc.subjectкорпоративна культураru_RU
dc.titleУправління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.221_Управлiння_iмiджем_пiдприeмства_Пас_ко_М.В..pdf478,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.