Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28526
Название: Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій
Авторы: Дзеніс О. О.
Купріна В. В.
Ключевые слова: цифровий маркетинг
інформаційні технології
маркетингова стратегія
ІТ-компанії
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Дзеніс О. О. Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій / О. О. Дзеніс, В. В. Купріна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 747-750.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто конкурентні стратегії міжнародного маркетингу. Обґрунтовано сучасні тенденції розвитку мжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування стратегій міжнародного маркетингу в розрізі виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28526
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзенiс_Купрiна.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.