Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2900
Название: ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Гірник А. В.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
сучасні тенденції маркетингу
стратегічне та тактичне планування маркетингової діяльності
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Гірник А.В. Планування маркетингової діяльності на підприємстві / А.В. Гірник // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 32 - 34
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сучасні тенденції маркетингової діяльності підприємства та сфор¬мовано завдання стратегічного та тактичного маркетингу підприємства на основі порівняння стратегічного та операційного підходів. Особливу увагу приділено перспективним напрямам розвитку маркетингової діяльності підприємства
Рассмотрены современные тенденции маркетинговой деятельности предприятия и сформированы задачи стратегического и тактического маркетинга предприятия на основании сравнения стратегического и операционного подходов. Особое внимание уделено перспективным направлениям развития маркетинговой деятельности предприятия.
The modern trends of business marketing activity are considered and the objectives of strategic and operational marketing of a company on the basis of comparison of strategic and operational approaches are defined. Special attention is paid to the prospective lines of development of marketing activity of an enterprise.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Располагается в коллекциях:№2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гірник А.В. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ.pdf264,43 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.