Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2908
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорецька О. Б.-
dc.date.accessioned2013-04-17T08:01:27Z-
dc.date.available2013-04-17T08:01:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКорецька О. Б. Формування маркетингової стратегії підприємства на інноваційній основі / О. Б. Корецька // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 75-77.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2908-
dc.description.abstractРозглянуто важливість та необхідність формування маркетингової стратегії сучасних підприємств на інноваційній основі; визначено сутність поняття "інновації"; визначено основні характеристики інновацій та їх вплив на формування маркетингової стратегії.en_US
dc.description.abstractРассмотрены важность и необходимость формирования маркетинговой стратегии современных предприятий на инновационной основе; определена сущность понятия "инновации"; выделены основные характеристики инноваций и их влияние на формирование мар¬кетинговой стратегии.en_US
dc.description.abstractThis article describes the importance and the need for developing a marketing strategy of modern enterprises on the basis of innovation, the essence of the concept "innovation" and the main characteristics of innovations and their impact on the marketing strategy are considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectсучасне підприємствоen_US
dc.subjectконкурентна боротьбаen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectінноваційний підхідen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ІННОВАЦІЙНІЙ ОСНОВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.13en_US
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.