Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29168
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2023-03-23T13:26:02Z-
dc.date.available2023-03-23T13:26:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. М. В. Алдошина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 16 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29168-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтуристичний продуктru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectбрендинг територійru_RU
dc.titleМаркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.527_!Маркетинг туризму 2022.pdf450,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.