Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29548
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦипіна Д. С.-
dc.date.accessioned2023-05-29T20:05:02Z-
dc.date.available2023-05-29T20:05:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦипіна Д. С. Розвиток емоційного інтелекту студентів-економістів в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови / Д.С. Ципіна // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. –Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 61. – Т. 3. – C. 274 – 281.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29548-
dc.description.abstractУ статті розглядається важливість розвитку емоційного інтелекту студентів-економістів в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мов. Зазначено, що питання важливості розвитку емоційного інтелекту у вивченні іноземної мови є предметом досліджень науковців як психологічної галузі, так і педагогічної сфери. Зроблено висновок про те, що емоційний інтелект - важлива складова компетентностей майбутнього фахівця з економіки, що не можна розглядати в розриві від пізнавальної діяльності, тому як єдність емоційної та інтелектуальної сфер є передумовою цілісної освіти. Без цього неможливо сформувати особистість майбутнього спеціаліста економічного профілю, здатну адаптуватися в професійному світі. Обґрунтовано необхідність вивчення та використання емоційних реакцій на занятті з професійно-орієнтованої іноземної мови для розкриття емоційного потенціалу студентів та розвитку в них емоційного інтелекту. Наголошено на тому, що емоційно-ціннісна складова процесу вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови може бути реалізована завдяки правильно підібраному дидактичному матеріалу, формам роботи, видам і типам вправ. У статті представлені форми, методи та засоби організації процесу вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови, що ефективно впливають на розвиток емоційної складової майбутніх спеціалістів економічної галузі та сприяють формуванню емоційного інтелекту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectемоційний інтелектru_RU
dc.subjectкультура спілкуванняru_RU
dc.subjectпозитивна емоційна атмосфераru_RU
dc.subjectформиru_RU
dc.subjectприйомиru_RU
dc.subjectзасоби організації освітнього процесуru_RU
dc.subjectпрофесійно-орієнтована іноземна моваru_RU
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту студентів-економістів в процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мовиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття.pdf400,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.