Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29639
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорольов Р. Ю.-
dc.date.accessioned2023-06-07T21:51:04Z-
dc.date.available2023-06-07T21:51:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКорольов Р. Ю. Впровадження прийомів монтажу у рекламних роликах відомих брендів / Р. Ю. Корольов // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 95-98.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29639-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення сучасних підходів щодо застосування обробки у рекламних відео. Основними завданнями етапу рекламного відеомонтажу є: систематизація матеріалів проекту, імпорт та компонування відео й фотоматеріалів; впровадження інструментів обробки; накладання озвучення. Автор розглядає етап постпродакшну за основними фазами: композитинг; синхронне озвучування готового відео-матеріалу; кольорова корекція готового відео та робота над збалансуванням кольорів зображення; рендеринг та оптимізація відео для розповсюдження відео.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвідеомонтажru_RU
dc.subjectпостпродакшнru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламні роликиru_RU
dc.titleВпровадження прийомів монтажу у рекламних роликах відомих брендівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Корольов Р._тези.pdf157,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.