Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлака Т. Ю.-
dc.date.accessioned2013-04-24T06:37:07Z-
dc.date.available2013-04-24T06:37:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБурлака Т.Ю. Визначення розбіжностей у позиціонуванні бренда / Т.Ю. Бурлака // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 85 - 89en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2991-
dc.description.abstractРозглянуто поняття "життєвий цикл бренда", визначення його етапів залежно від привабливості ринку і капіталу бренда. Запропоновано в процесі встановлення розбіжностей між реальною та очікуваною позицією марки, в першу чергу, розглядати очікувану споживачами цінність бренда.en_US
dc.description.abstractРассмотрены понятие "жизненный цикл бренда", определение его этапов в зависимости от привлекательности рынка и капитала бренда. Предложено в процессе установ¬ления расхождений между реальной и ожидаемой позицией марки, в первую очередь, рассматривать ожидаемую потребителями ценность бренда.en_US
dc.description.abstractThe concept of "life cycle of the brand", the identification of its stages depending on the attractiveness of the market and brand equity are considered. It is proposed in the process of finding the differences between actual and expected position of the brand, first of all, to consider the expected by consumers value of the brand.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectжиттєвий цикл брендаen_US
dc.subjectпривабливість ринкуen_US
dc.subjectкапітал брендаen_US
dc.subjectрозбіжностіen_US
dc.subjectреальна та очікувана позиції маркиen_US
dc.subjectцінність брендаen_US
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ РОЗБІЖНОСТЕЙ У ПОЗИЦІОНУВАННІ БРЕНДАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.12.6en_US
Appears in Collections:№ 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.