Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3032
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСкришевська Т. А.-
dc.date.accessioned2013-05-14T07:32:43Z-
dc.date.available2013-05-14T07:32:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСкришевська Т.А. Організаційні аспекти маркетингової діяльності підприємства / Т.А. Скришевська // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 98 - 100en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3032-
dc.description.abstractРозглянуто основні концепції організації служби маркетингу на підприємстві та розподіл обов'язків і завдань між виконавцями маркетингових функцій.en_US
dc.description.abstractРассмотрены основные концепции организации службы маркетинга на пред¬приятии и распределение обязанностей и задач между исполнителями маркетинговых функций.en_US
dc.description.abstractThe basic concepts of company marketing service and the distribution of responsibilities and tasks between the agents of marketing functions are considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваen_US
dc.subjectфункціональні обов'язкиen_US
dc.subjectвідділ маркетингуen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.54:339.138en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.