Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаталічева Н.-
dc.date.accessioned2024-01-11T18:12:12Z-
dc.date.available2024-01-11T18:12:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБаталічева Н. Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 ″Менеджмент″ освітньої програми «Менеджмент» / Н. Баталічева. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 153 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828-
dc.description.abstractМета роботи – теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Предметом дослідження виступає система методів та прийомів удосконалення управління маркетинговою діяльністю в EdTech-напрямку підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectстратегія маркетингуru_RU
dc.subjectedtechru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпозиціонуванняru_RU
dc.subjectпродуктова лінійкаru_RU
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємстваru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.