Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/312
Название: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У СИСТЕМІ В2В (BUSINESS TO BUSINESS)
Авторы: Хміль В. О.
Ключевые слова: В2В сегмент
товарна політика
цінова політика
комунікативна політика
розподільна політика
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Хміль В. О. Особливості використання комплексу маркетингу підприємствами, що функціонують у системі В2В (business to business) / В. О. Хміль // Управління розвитком. - 2012. - №4. - С. 27-30
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості суб’єктів промислового маркетингу та визначено ключовий та найбільш раціональний набір маркетингових інструментів для підприємств, що функціонують у В2В сегменті.
In the article the features of subjects of industrial marketing were discussed and the key and most rational set of marketing tools for companies operating in the B2B segment were identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/312
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.