Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31475
Назва: Electronic marketing: program of the course for students of specialty 073 "Management" of the study programme "Business Administration" of the first (bachelor's) level
Автори: Mazorenko O.
Kinas I.
Теми: e-business
electronic marketing
e-marketing strategy
e-marketing tools
search engine marketing
Social Media Marketing
mobile marketing
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Electronic marketing: program of the course for students of specialty 073 "Management" of the study programme "Business Administration" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / compiled by O. Mazorenko, I. Kinas. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. - 11 p. (English)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the procedure for evaluating learning outcomes as well as recommended literature are given. Recommended for students of specialty 073 "Management" of the study programme "Business Administration" of the first (bachelor's) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31475
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.245 РП_ВК_Електронний_маркетинг_англ_Мазоренко_О.docx_.pdf725,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.