Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3155
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДюкар А. В.-
dc.date.accessioned2013-05-22T11:31:33Z-
dc.date.available2013-05-22T11:31:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДюкар А.В. Просування товарів у системі роздрібної торгівлі / А.В. Дюкар // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 21 - 22en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3155-
dc.description.abstractРозглянуто проблему просування товарів у системі роздрібної торгівлі, особливості та специфіку просування, принципи та методи, за допомогою яких підприємство просуває продукцію. Охарактеризовано перелік заходів щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства.en_US
dc.description.abstractРассмотрена проблема продвижения товаров в системе розничной торговли, особенности и специфика продвижения, принципы и методы, с помощью которых предприятие продвигает продукцию. Охарактеризован перечень мер по совершенствованию коммуникационной политики предприятия.en_US
dc.description.abstractThe problem of promoting goods in the retail trade, features and progress specifics, principles and methods through which the company promotes the product are considered. The list of measures to improve the communication policy of the company is characterized.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.titleПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc334.7en_US
Располагается в коллекциях:№ 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дюкар А.В. ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ.pdf366,36 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.