Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайстренко О. М.-
dc.contributor.authorКінас І. О.-
dc.date.accessioned2024-05-15T11:29:40Z-
dc.date.available2024-05-15T11:29:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМайстренко О. М. Особливості формування іміджу закладів вищої освіти для підвищення рейтингу на ринку освітніх послуг / О. М. Майстренко, І. О. Кінас // Управління розвитком. – Т. 18. – № 3. – С. 14-27.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32529-
dc.description.abstractВ даній статті авторами представлено дослідження трансформаційних процесів в системі навчання. Обґрунтовано необхідність застосування новітніх напрямів щодо популяризації та пізнаваності бренду закладів вищої освіти на сучасному ринку освітніх послуг. У статті представлено дослідження щодо процесу формування іміджу закладів вищої освіти для створення позитивного образу навчального закладу. Визначена необхідність орієнтування сучасних навчальних закладів на пошук, розробку та використання інструментарію для створення певного позитивного образу навчального закладу з відображенням змісту, завдань та особливостей його діяльності. Авторами досліджено певні трансформації на ринку освітніх послуг, а саме: підвищення вимог суспільства до якості професійної освіти, постійні оновлення технології навчання, швидкозмінні я економічні умови діяльності вишів, загострення конкурентної боротьби на ринку освітніх послуг. Усе це зумовлює актуальну проблему пошуку нових джерел підвищення конкурентоспроможності закладу вищої освіти, базовим показником якого є імідж. Авторами обґрунтовано необхідність застосування методичних підходів щодо формування рейтингів вищих навчальних закладів. Проаналізовано найбільш відомі міжнародні університетські рейтинги. Було застосовано порівняльний аналіз характеристик теоретико-методологічних підходів та основних принципів складання університетських рейтингів. За допомогою кластерного аналізу досліджено розширення можливостей закладів вищої освіти щодо виведення їх на новий рівень та підвищення конкурентоздатності. Кластерний аналіз проведено з метою визначення оцінки активності участі студентів, випускників, працівників, роботодавців в житті університету, їх обізнаності в символіці університету. Також було сформовано технологічний ланцюжок формування громадського ставлення до ЗВО за допомогою event-заходів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectзаклади вищої освітиru_RU
dc.subjectрейтингru_RU
dc.subjectоцінка активностіru_RU
dc.subjectкритерії оцінюванняru_RU
dc.titleОсобливості формування іміджу закладів вищої освіти для підвищення рейтингу на ринку освітніх послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
майстренко.pdf523,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.