Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32681
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМихайлова Л. З.-
dc.date.accessioned2024-05-27T21:01:36Z-
dc.date.available2024-05-27T21:01:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМихайлова Л. З. Фасилітація засвоєння фахової лексики через усне мовлення у студентів економічних спеціальностей / Л. З. Михайлова // Інноваційна педагогіка. – 2023. - Вип. 65. – То.2. - С. 75-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32681-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню способів фасилітації засвоєння фахової лексики студентами економічних спеціальностей через групові вправи на усне мовлення. Актуальність теми зумовлена сучасною тенденцією до застосування предметно-інтегрованого навчання, що приділяє більшу увагу до формування фахових компетентностей таких як здатність проведення досліджень на відповідному рівні, навички використання інформаційних та комунікаційних технологій, здатність генерувати нові ідеї, здатність до абстрактного мислення, аналізута синтезу, тощо, через іноземну мову, в той час як протокол закритого інструкторського спостереження пропонує формувати предметні та іншомовні компетенції через комунікативні вправи у групах, що також сприяє засвоєнню фахового вокабуляру. Робота розглядає ряд вправ, що можуть бути використані на заняттях з іноземної мови: ділова гра як метод підготовленого мовлення, що відповідає поставленій ситуації та меті; кейс-стаді, що пропонує вирішення фахової проблеми із використанням наявного знання предмету та іноземної мови; оксфордські дебати, які спонукають використання більш складних лексико-граматичних конструкції для обґрунтування думки; та проєктне навчання, завдяки якому студенти формують нові знання як із фаху, так із іноземної мови. Порівняння описаних методів навчання усного мовлення показало наявність чи відсутність таких ознак як занурення у ситуацію, наближену до реальності, наявність тім-білдінгу, наявність конфронтації, поглиблене вивчення ситуації, залучення критичного мислення, залучення творчих здібностей, опора на фонові знання предмету, формування нового знання, попередня підготовка, спонтанне мовлення. Більша увага до аспекту говоріння забезпечує впевненість під час комунікації у міжкультурному просторі навіть при наявності деяких неточностей на синтаксичному рівні мови. Різноманітні комбінації ділової гри, кейс-стаді, оксфордських дебатів та проєктного навчання забезпечують більш повне охоплення компетенцій, що повинні бути сформовані у студентів економічних спеціальностей за запланованою освітньою програмою.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectгрупові вправиru_RU
dc.subjectпредметноінтегроване навчанняru_RU
dc.subjectпротокол закритого іструкторського спостереженняru_RU
dc.subjectусне мовленняru_RU
dc.subjectфахова лексикаru_RU
dc.titleФасилітація засвоєння фахової лексики через усне мовлення у студентів економічних спеціальностейru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.