Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32764
Title: Стратегія просування персонального бренду через блог
Authors: Харченко Ю. О.
Keywords: бренд
персональний бренд
блогінг
персональний блог
просування
Issue Date: 2024
Citation: Харченко Ю. О. Стратегія просування персонального бренду через блог / Ю.О. Харченко, науковий керівник К.В. Ларіна // Науковий простір: аналіз, сучасний стан, тренди та перспективи : матеріали V Всеукраїнської студентської наукової конференції / «Молодіжна наукова ліга». – Київ, 2024. – С. 123-124.
Abstract: Автор ставить за мету дослідити, як за допомогою блогінгу можна просувати персональні бренди в соціальних мережах, розглядає етапи формування стратегії просування персонального бренду та необхідність генерації якісного контенту.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32764
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕЗИ Харченко Юлія.pdf212,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.