Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32908
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМєщенко Н. О.-
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2024-06-11T07:10:05Z-
dc.date.available2024-06-11T07:10:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМєщенко Н. О. Маркетингова товарна політика сучасного підприємства [Електронне видання] / Н.О., Мєщєнко, М.І. Ус // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик. – Київ: Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2024. - Т.1. – С. 107-109.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32908-
dc.description.abstractВ процесі дослідження розглянуто маркетингову товарну політику в діяльності сучасного підприємства,підкреслено, що вона є важливим елементом формування його маркетингової підтримки. Визначено необхідність врахування потреби підприємства, споживачів його продукції та ринкових вимог у цілому. Тому за умов мінливого ринкового середовища саме використання сучасного комплексу інструментів є запорукою високого рівня конкурентоспроможності підприємства та його продукції.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectмаркетингова товарна політикаru_RU
dc.subjectсучасне підприємствоru_RU
dc.titleМаркетингова товарна політика сучасного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.