Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911
Название: Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу
Авторы: Ус М.І.
Ключевые слова: аналітика
комунікації
маркетинг
аналітичний інструментарій
маркетингово дослідження
цільова аудиторія
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ус М.І. Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингу [Електронний ресурс] / М.І. Ус // Technologies, ideas and ways of learning development in modern conditions : Abstracts of XXXI International Scientific and Practical Conference, August 07-09, 2023. - Munich, Germany, 2023. - P. 94-97.
Краткий осмотр (реферат): В процесі дослідження визначено роль та важливість маркетингової аналітики та маркетингових комунікацій в сучасній маркетинговій діяльності. Здійснено аналіз впливу та взаємозв’язку аналітичного інструментарію і комунікацій на процес ухвалення рішень у маркетингу, формуванні іміджу бренду та залученні цільової аудиторії для досягнення кращих результатів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32911
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.