Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32918
Название: Дизайн мислення у викладанні менеджменту та підприємництва
Авторы: Канова О. А.
Кривобок К. В.
Заславський С. Є.
Ключевые слова: дизайн-мислення
процес дизайн-мислення
інструментарій дизайн-мислення
підприємництво
менеджмент
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Канова О. А. Дизайн мислення у викладанні менеджменту та підприємництва // О.А. Канова, К.В. Кривобок, С.Є. Заславський // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2024. - № 1. - С. 355 – 360.
Краткий осмотр (реферат): Стаття досліджує використання дизайн-мислення в навчанні підприємництву та менеджменту, акцентуючи його роль у навчальному процесі та практичну орієнтацію. Аналізуються визначення дизайн-мислення у контексті вивчення підприємництва та менеджменту. Розглядається інтеграція дизайн-мислення в освіту на різних рівнях: як окрема дисципліна, інструменти для освітян і підхід до викладання. Аналізуються характеристики дизайн-мислення та пов’язані з ними когнітивно-поведінкові атрибути. Досліджуються підходи до процесу дизайн-мислення – послідовний і циклічний, визначаються їхні основні етапи та особливості. Представлено інструментарій дизайн-мислення для навчання, класифікація методів та перелік основних інструментів для роботи над бізнес-проєктами. Аналізуються ключові принципи дизайн-мислення та їх адаптація для викладання підприємництва та менеджменту. Узагальнюються його переваги для використання в освіті, вказують на можливість ефективного застосування як у традиційних, так і в онлайн-класах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32918
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Канова Кривобок Заславський Дизайн мислення.pdf413,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.