Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/332
Название: УПРАВЛІННЯ ДОСВІДОМ КЛІЄНТІВ
Авторы: Фастівець В. Т.
Ключевые слова: клієнт_и_
управління досвідом клієнтів
управління взаємовідносинами з клієнтами
CSI
NPS
CEM
мобільний оператор
задоволеність
лояльність
touchpoints
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Фостівець В. Т. Управління досвідом клієнтів / В. Т. Фастівець // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 26-28
Краткий осмотр (реферат): . Розглянуто процес управління досвідом клієнтів на прикладі мобільного оператора. Наведено модель точок взаємодії з клієнтами та методи дослідження задоволеності і лояльності
The process of customer experience management is considered in the article on the example of the mobile operator. A model of touchpoints with customers and research methods of satisfaction and loyalty
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/332
Располагается в коллекциях:№1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фастівець В. Т. Управління досвідом клієнтів.pdf260,63 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.