Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33216
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.date.accessioned2024-07-23T07:31:10Z-
dc.date.available2024-07-23T07:31:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПасько М. І. Характеристика та особливості іміджу підприємства / М. І. Пасько // Економіка розвитку. – № 1 (85). – С. 58-65.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33216-
dc.description.abstractРозглянуто значущість, місце й роль іміджу підприємства в сучасних умовах, що, насамперед, потребує формування власного іміджу. Саме імідж зміцнить конкурентну стійкість суб'єкта, суттєво відобразиться на обсягах продажу та результативності діяльності підприємства в агресивному середовищі. За результатами вивчення й аналізу точок зору вчених, фахівців і практиків було узагальнено та систематизовано їхні підходи до поняття "імідж підприємства", запропоновано авторське визначення (на основі 19 джерел) і виокремлено основні складові іміджу підприємства. Виявлено особливості економічної категорії іміджу підприємства за елементами (престиж, увага до суб'- єкта, профіль організації, види й цілі діяльності та їхнє досягнення; індивідуальний вигляд; репутація керівників і образ кадрів; образ, особливість, якість товарів (послуг); інформаційна база; включеність у менталітет; витвір, що постійно створюється як словами, так і образами та перетворюється у єдиний комплекс через поєднання зовнішніх і внутрішніх характеристик суб'єкта). Виокремлено складові іміджу підприємства, які створюють чи формують додаткові цінності суб'єкта. Узагальнено та систематизовано положення загальних організаційно-методичних підходів до формування іміджу суб'єкта, що потребує однозначності окремих ключових аспектів щодо: сутності та складових іміджу підприємства і їхнього впливу на діяльність підприємства та тактично-стратегічні аспекти діяльності суб'єкта; обґрунтування адаптованого методу визначення напрямів маркетингової стратегії формування і підтримання іміджу організації. На основі цього сформульовано завдання для досягнення намічених цілей для формування, укріплення та підвищення рівня іміджу підприємства. Структуру іміджу підприємства рекомендовано визначати на основі ланок єдиного ланцюга: перше враження від організації – зовнішній імідж (сприйняття в суспільстві, ЗМІ тощо) – внутрішній імідж (соціально-психологічний клімат, атмосфера тощо) – відповідна реакція споживача на обслуговування, придбані товари (послуги) тощо на основі зворотного зв'язку. Усе це дозволить розробити організаційно-методичний підхід до формування іміджу конкретного підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectімідж підприємстваru_RU
dc.subjectсутність та елементністьru_RU
dc.subjectформування іміджуru_RU
dc.subjectскладові іміджуru_RU
dc.subjectзмістовність методичного підходу до оцінювання іміджу.ru_RU
dc.titleХарактеристика та особливості іміджу підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
пасько.pdf411,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.