Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33248
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанчишин С. М.-
dc.contributor.authorГринькевич О. С.-
dc.date.accessioned2024-07-26T07:55:12Z-
dc.date.available2024-07-26T07:55:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПанчишин С. М. Поняттєвий апарат інституційного аналізу конкурентоспроможності системи вищої освіти / С. М. Панчишин, О. С. Гринькевич // Економіка розвитку. – № 1 (81). – С. 50-58.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33248-
dc.description.abstractДиверсифікація індивідуальних і суспільних потреб у вищій освіті, інформаційних технологій у поширенні освітніх продуктів, вимоги до їхньої якості з боку різних груп стейкхолдерів, а також процеси інтернаціоналізації обумовлюють актуальність розвитку теоретичних моделей забезпечення конкурентоспроможності систем вищої освіти різного рівня. Систематизовано сучасні теоретичні підходи до трактування сутності вищої освіти як системи та об'єкта інституційного аналізу конкурентоспроможності. На основі компетентнісного, процесного та інституційного підходів до аналізу сутнісних ознак вищої освіти запропоновано її визначення як системи неформальних (цінностей, звичаїв, способів мислення, поведінки тощо) і формальних (правових документів, стандартів, освітніх провайдерів, стейкхолдерів тощо) інститутів, які забезпечують розуміння визначальної ролі знань у самовдосконаленні, їхньому засвоєнні та збільшенні для реалізації цілей індивідуального та суспільного розвитку. На основі принципів системного аналізу та комплементарності окреслено архітектуру національної системи вищої освіти. Її основними концептуальними елементами та об'єктами аналізу конкурентоспроможності є: 1) цінності, що визначають інтереси та потреби в нових знаннях і компетентностях; 2) інтереси та поведінка внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів вищої освіти; 3) формальні та неформальні освітні провайдери; 4) продукти та послуги як результати діяльності освітніх провайдерів у вищій освіті. Комплексний аналіз взаємопов'язаних внутрішніх і зовнішніх цілей і функцій стратегічного розвитку розвитку вищої освіти дає підстави сформулювати висновок, що основними сутнісними ознаками – критеріями аналізу конкурентоспроможності вищої освіти на всіх рівнях її функціонування та розвитку – є ефективність, якість і соціальна відповідальність.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectінституційний аналізru_RU
dc.subjectінституційна архітектура національної системи вищої освітиru_RU
dc.subjectосвітні провайдериru_RU
dc.subjectстейкхолдери вищої освітиru_RU
dc.subjectосвітні продуктиru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність вищої освітиru_RU
dc.titleПоняттєвий апарат інституційного аналізу конкурентоспроможності системи вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
панчишин.pdf462,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.