Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33256
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАксьонова І. В.-
dc.date.accessioned2024-07-29T07:14:13Z-
dc.date.available2024-07-29T07:14:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАксьонова І. В. Аналіз світового досвіду формування університетської автономії / І. В. Аксьонова // Економіка розвитку. – № 2 (82). – С. 21-29.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33256-
dc.description.abstractЗміна методів і механізмів взаємодії суб'єктів ринку освітніх послуг та держави є фокусом модернізації систем вищої освіти всіх країн у XXI столітті. В умовах побудови інноваційного суспільства важливою передумовою виконання вищими навчальними закладами (ВНЗ) своїх функцій є університетська автономія. Автором узагальнено теоретико-методичне та аналітичне забезпечення формування складових частин університетської автономії у країнах світу, щоб виділити тенденції у формуванні оптимального співвідношення державних і ринкових механізмів у системі вищої освіти. Методологічною та інформаційною основою дослідження є монографії науковців, у яких висвітлено проблеми формування автономії ВНЗ, матеріали періодичних видань та ресурси Internet із зазначеної проблематики. У процесі проведення дослідження використано методи компаративного аналізу, системного та логічного аналізу, метод узагальнення інформації. У результаті дослідження було здійснено компаративний аналіз історії розвитку ідеї університетської автономії, розглянуто специфіку організації університетів із позиції автономії й надано характеристику принципів та ознак автономії ВНЗ в різних країнах світу. Як аналітичне забезпечення дослідження розглянуто для кожної компоненти інституційної автономії, а саме: академічної, фінансової, організаційної та кадрової, – індикатори та їхню важливість, відповідно до яких оцінюють загальний рівень університетської автономії. У результаті здійсненого аналізу зроблено висновок, що в основу реформування системи сучасної вищої освіти покладено ідею створення університетської автономії, яка ґрунтується на оптимальному співвідношенні автономності ВНЗ і їхнього державного регулювання та передбачає різний ступінь автономії в різних сферах діяльності університету: академічній, фінансовій, організаційній та кадровій. Практичне застосування результатів дослідження полягає у використанні виділених індикаторів за кожною компонентою інституційної автономії для визначення загального рівня автономії ВНЗ та управління нею.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectуніверситетru_RU
dc.subjectавтономіяru_RU
dc.subjectкомпоненти автономіїru_RU
dc.subjectіндикатори автономіїru_RU
dc.subjectознаки автономіїru_RU
dc.subjectакадемічна свободаru_RU
dc.titleАналіз світового досвіду формування університетської автономіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
аксьонова.pdf441,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.