Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33280
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛепейко Т. І.-
dc.contributor.authorБаланович А. М.-
dc.date.accessioned2024-07-30T08:36:28Z-
dc.date.available2024-07-30T08:36:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛепейко Т. І. Прогнозування сучасних ринкових тенденцій у контексті обґрунтування стратегії розвитку підприємства / Т. І. Лепейко, А. М. Баланович // Економіка розвитку. – № 4 (84). – С. 49-59.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33280-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз та прогнозування ринкового середовища, що дає змогу виявити тенденції в поведінці клієнтів, постачальників, конкурентів і, відповідно, передбачити майбутні організаційні зміни, а в подальшому дозволить коректно обрати стратегію розвитку підприємства. Досліджено можливість аналізу та прогнозування сучасних ринкових тенденцій задля обґрунтування стратегії розвитку підприємства, що буде сприяти реалізації ефективного механізму формування стратегії розвитку промислових підприємств. За результатами проведеного дослідження виявлено загальні ринкові тенденції, описані сукупністю показників; визначено основні пріоритетні напрями розвитку промислового підприємства з урахуванням обраної групи комплексних стратегій; здійснено прогнозування ринкових тенденцій за допомогою аналізу часових рядів, що дозволяє більш ґрунтовно та концептуально підійти до вибору основної стратегії розвитку промислового підприємства в контексті обраної групи комплексних стратегій. Актуальним питанням стратегічного аналізу є розроблення процедури кількісного аналізу, спрямованої на прогнозування ринкових тенденцій і виявлення взаємозв'язків досліджуваних параметрів. Авторами було виявлено, що врахування сучасних ринкових тенденцій розвитку в контексті процесу формування стратегії розвитку підприємства спрощує визначення комплексу необхідних передумов реформування підприємств, зайнятих у промисловій галузі, забезпечує спрощений доступ до управлінських, інвестиційних, техніко-технологічних та інноваційних ресурсів, сприяє поліпшенню динаміки нарощення конкурентних позицій на національному та міжнародному ринках. Аналіз та прогнозування ринкового середовища дає змогу виявити тенденції в поведінці клієнтів, постачальників, конкурентів, передбачити майбутні організаційні зміни та коректно обрати стратегію розвитку для підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectпрогнозуванняru_RU
dc.subjectпромислова продукціяru_RU
dc.subjectіндекс цінru_RU
dc.subjectціни виробників промислової продукціїru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectринкові тенденціїru_RU
dc.subjectстратегії розвиткуru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.titleПрогнозування сучасних ринкових тенденцій у контексті обґрунтування стратегії розвитку підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
лепейко.pdf798,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.