Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 161-170 из 469.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринкуДюдяєва П. О.
2023Таргетинг як елемент рекламної комунікаціїКулікова К. В.
2023Особливості спілкування українських підлітків в соціальних мережахАнтипнеко В. О.
2023Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності брендуКулікова К. В.
2023Специфіка медіапродукту для покращення комунікаціїКислова О. О.
2023Вплив user-generated content на культуру споживанняТерещенко Д. О.
2023Роль гендерної реклами в українському медіапросторіПопова К. С.
2023Основні морально-етичні орієнтири кодексу етики українського журналістаКоваленко А. Ю.
2023Вплив військового конфлікту на формування політичних поглядів суспільства засобами соціальних мережЯцун В. В.
2023Перспективи просування бізнесу через соціальні мережіНевдачина А. С.