Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 262.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance LearningLysytsia N.; Byelikova Yu.
2022Меми як спосіб копінгу і візуалізаціїСтаркова Г. В.; Єгорова О. І.
2022Information war and mission in profession of a journalist: the evolution of the world view of media studentsІvanova I.; Prosianyk O.; Starkova H.; Yaresko K.; Zyma O.
2022Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної АмерикиІванова І. Б.; Баркалова Д. С.
2022Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапросторуСорокіна Г. В.
2022Інструкція перед відвідуванням вистави «Механічний апельсин» (Театр на Подолі)Старкова Г. В.
2021Правки до законопроєкту про зміни у Податковий кодекс: шість вад від представників IT-індустріїСтаркова Г. В.
2021Люди люблять крінж (про «Стоунхендж по-харківські»)Старкова Г. В.
2021Features of formation of advertising creativityLysytsia N.; Byelikova Y.
2022Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиПросяник О. П.; Мірошніченко А. Д.