Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 36.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)Зима О. Г.
2020Формування у студентів-журналістів медіакомпетентностіЗима О. Г.
2020Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2024Аналіз прецедентних феноменів у текстових матеріалах українських медіа про культуруЗима О. Г.; Костенко А. Ю.
2023Подієвий PR: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2023Іміджологія: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2023Іміджологія: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2024Наскрізна програма практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 061 "Журналістика" освітньо-професійної програми "Медіа-комунікації" першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.; Афанасьєва О. М.; Старкова Г. В.