Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)Зима О. Г.
2020Формування у студентів-журналістів медіакомпетентностіЗима О. Г.
2020Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2020До проблеми розмежування наукової теорії, методології та філософії науки у світлі діяльнісного підходуПросяник О. П.
2020Антропоцентризм як філософсько-методологічна основа концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2020Наукова концепція Ф. де Соссюра у світлі нових автографічних матеріалівПросяник О. П.
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2020Семіотика соціально-етичної комунікаціїПросяник О. П.
2020Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.