Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 144.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війниЛаріна К. В.
2023Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівЛаріна К. В.
2024Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільствіПросяник О. П.
2023Language verbalization of quantitativeness in modern mass media: linguistic-cognitive and communicative-pragmatic dimensions in ukrainian languageKostusiak N.; Shulska N.; Lisova Y.; Yaresko K.; Ivanova I.; Pochuieva O.; Afanasieva O.
2023Засоби маніпулювання аудиторією в Інтернет-медіа в умовах війниІванова І. Б.; Васильєв А. С.
2023Lexico-semantic innovations in the texts of the ukrainian mass media on military topicsNavalna M.; Shynkaruk V.; Kostusiak N.; Prosianyk O.; Chernobrov Y.; Adamchuk N.
2022Strategic positioning of the company on the international marketVovk V. А.; Afanasieva O. М.
2022Фірмовий стиль та корпоративна культура в PRАфанасьєва О. М.
2022Cognitive value of scientific conceptProsianyk O. P.; Tarasenko S. Ye.
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.