Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 144.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Люди люблять крінж (про «Стоунхендж по-харківські»)Старкова Г. В.
2021Features of formation of advertising creativityLysytsia N.; Byelikova Y.
2022Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиПросяник О. П.; Мірошніченко А. Д.
2022Медіа в Україні як засіб розв'язання соціальних проблемПросяник О. П.; Чмутова А. О.
2022Інформаційна війна та засоби медіа у її веденніЯресько К. В.; Луценко А. Ю.
2021Театр для дітей, лабораторія та вистави у відкритому доступі. Програма фестивалю «Курбас.Технології»Старкова Г. В.
2021Корона, деза, мемиСтаркова Г. В.
2021Information wars in the post-Soviet media: infodemic and means of its neutralizingIvanova I.; Yaresko K.; Starkova H.; Zinenko O.; Cherniaieva I.
2022«Матрос Кошка»: судно, пов’язане з підсанкційною «ОСК», вивезло зерно з окупованого СевастополяЯресько К. В.
2022«Михаил Ненашев»: турецький порт призначення для зерна з окупованого СевастополяЯресько К. В.