Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільствіПросяник О. П.
2022Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиПросяник О. П.; Мірошніченко А. Д.
2022Медіа в Україні як засіб розв'язання соціальних проблемПросяник О. П.; Чмутова А. О.
2021Ціннісні конфлікти як основа медійних і політичних скандалів: пропозиція діяльнісної типологіїПросяник О. П.
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.
2021Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»Просяник О. П.; Яресько К. В.
2021Категорія «зміни» у науковій концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2021Філософські витоки психологічного соціологізму в методології Ф. де Соссюра: «Тардівський реляціонізм»Просяник О. П.; Афанасьєва О. М.
2021Функційно-прагматичне розуміння політичного скандалу і суспільного конфліктуЗима О. Г.; Просяник О. П.
2021Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізаціїПросяник О. П.; Яресько К. В.