Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.
2022Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапросторуСорокіна Г. В.
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2021Роль інфлюенсерів в управлінні комунікаційним процесомСорокіна Г. В.; Зінкевич А. І.
2021Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікаціїБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2020Вторинний аналіз даних: огляд ресурсівБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2020Елементи картини світу студентської молоді крізь призму мемівСтаркова Г. В.; Сорокіна Г. В.
2020Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.