Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33766
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Почуєва О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T13:37:46Z | - |
dc.date.available | 2024-10-08T13:37:46Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Почуєва О. О. Формування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти: управлінський аспект / О. О. Почуєва // Імідж сучасного педагога. – 2023. - (4(211). - С. 35–40. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33766 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто механізми формування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти. На основі аналізу теоретичних підходів дослідження встановлено, що «медіакультура» – це культура сприймання і виробництва соціальними групами та соціумом у цілому сукупності інформаційно-комунікаційних засобів, що функціонують у суспільстві, знакових систем, технологій комунікації, пошуку, збирання, виробництва і передавання інформації. З’ясовано, що на формування медіакультури керівників закладів освіти може впливати декілька соціальних і контекстуальних факторів, серед яких: взаємодія та соціалізація, професійний розвиток, організаційна культура, практики, що ґрунтуються на дослідженнях і фактичних даних. На першому підготовчому етапі формування медіакультури здобувачами була проаналізована Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція), а також декілька онлайн-курсів і проєктів. На другому практичному етапі виокремлені фактори, критерії сформованості медіакультури керівників і вектори, за якими може відбуватися розвиток медіакультури керівника закладу освіти. Медіакультура створює нове середовище існування, нову реальність, нові вимоги до професіоналізму керівника закладу освіти, що передбачає високий рівень медіакультури. Сформована на високому рівні медіакультура керівників закладів загальної середньої освіти надає можливість управлінцю стати інноваційним, активно діяти в медійному просторі освітнього середовища, застосовуючи новітні досягнення науки та техніки. Тому медіакультура має стати частиною сучасної управлінської культури та інструментом взаємозацікавленої комунікативної співпраці всіх учасників освітнього процесу. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | медіаосвіта | ru_RU |
dc.subject | медіакультура | ru_RU |
dc.subject | керівник закладів освіти | ru_RU |
dc.subject | фактори | ru_RU |
dc.subject | критерії медіакультури | ru_RU |
dc.subject | вектори розвитку медіакультури керівників закладів освіти | ru_RU |
dc.title | Формування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти: управлінський аспект | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 1 Імідж сучасного педагога.pdf | 376,18 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.